czwartek, 10 września 2009

Ścieżka dźwiękowa końca lata cz. 1 [The Drums - The Drums EP]

Najlepiej. kolejne cudowne "dzieci" nowojorskiej sceny i kolejny powiew świeżego popu zza oceanu [nie mam pojęcia jak oni to robią]

"Wake up, it's a beautiful morning
Honey, while the stars are still shining
Wake up, would you like to go with me
Honey, take a run down to the beach"


tracklisting:
1 Best Friend
2 Let's Go Surfing
3 I Felt Stupid
4 I'll Never Drop My Sword
5 Submarine
6 Down By The Water
7 Me and the Moon
8 Instruct Me


odsiebie

5 komentarzy:

kex pisze...

maksymalnie zajebiste
takie pytanie o źródło tego "alternatywnego" popu? (hehe oksymoron)
Jakiś blog mógłbyś mi polecić gdzie więcej muzyki tego typu mogłbym dorwać?
pozdro
Radian

Tomek pisze...

zbieram się do wrzucenia tutaj jeszcze kilku takich albumów, więc zalecam trzymanie ręki na pulsie. z jakimś innym blogiem chyba będzie problem. trzeba szukać konkretnych albumów na różnych blogach (polecam blogsearch'a od googli)

jedyne co mi teraz przychodzi do głowy:
http://kyogoi.blogspot.com/
jest tu sporo fajnego popu, ale sporo też raczej nieciekawego

pozdrawiam!

kex pisze...

sam robię rachunek sumienia z moich płyt które możnaby nazwać dobrym popem i ruszenia z własnym blogiem. choć nie wiem czy jestem wystarczająco kompetentny do takiej inicjatywy.
anyway
wielkie dzięki za odpowiedź!

ps. więęęęcej dubstepów!! :D

Tomek pisze...

nie ma sprawy. skoro ja mogę pisać na takim blogu to chyba każdy może [jestem przeskromny] ;) w każdym razie czekam na linka jak już się zdecydujesz. a dubstepy pewnie będą, ale tutaj nie ja jestem od nich specjalistą

Pan Maciej pisze...

ej, to ja chciałem napisać że skoro ja piszę to każdy może :< dubstepy będą jak coś ciekawego wyjdzie [w sensie długogrającego albo epka, nie chce mi się dwunastek wrzucać jakoś ;p]. ostatnio raczej posucha, ale nowy lp 2562 się zbliża. może coś o panu zwanym sigha się pojawi w sumie